photo
Zawieszenie Gwintowane MTS Street MTSGWVW50
Producent: MTS-Technik
Zawieszenie Gwintowane MTS Technik Street – MTSGWVW50 Regulowane zawieszenie do aut z grupy VAG – idealna równowaga między komfortem a precyzją prowadzenia Zawieszenie gwintowane MTS Technik z serii Street to uniwersalne rozwiązanie dla kierowców, którzy oczekują poprawy prowadzenia pojazdu przy zachowaniu komfortu codziennej jazdy. Dzięki szerokiemu zakresowi regulacji wysokości zawieszenia, system pozwala dostosować ustawienia auta do warunków drogowych i indywidualnych preferencji. Seria STREET – funkcjonalność i sportowy charakter w jednym Domyślna konfiguracja inżynierów MTS Technik Szeroki zakres regulacji obniżenia Zbalansowana twardość zawieszenia – dynamiczne prowadzenie bez utraty komfortu Idealne rozwiązanie zarówno na zloty, jak i codzienną jazdę Dlaczego warto wybrać MTS Technik Street? Większa precyzja prowadzenia pojazdu Responsywne zawieszenie poprawiające bezpieczeństwo jazdy Trwałe i odporne na korozję komponenty Możliwość regulacji wysokości również po montażu Zawieszenie certyfikowane przez TÜV Kompatybilność – zestaw pasuje do modeli: AUDI A3 (8V) Hatchback, Limousine, Sportback, Cabriolet – silniki: 1.0 TFSI do 2.0 TFSI/TDI (2012–2020) A3 (8Y) – wersje: 30 TDI, 30 TFSI, 35 TDI, 35 TFSI, 40 TFSIe (od 2019)   SEAT Leon (5F), SC, ST – silniki: 1.0 TSI do 2.0 TSI/Cupra R (2012–2020) Leon (KL), Sportstourer – silniki: 1.0 TSI, 1.5 TSI/eTSI, 2.0 TDI/TFSI (od 2019) SKODA Octavia III / III Combi (5E) – silniki: 1.0 TSI do 2.0 TSI/TDI/RS (2012–2020) Octavia IV / IV Combi (NX) – silniki: 1.0, 1.4, 1.5, 2.0, wersje G-TEC, e-TEC, iV, RS (od 2019) VOLKSWAGEN Golf VII / VII Variant (5G1, BA5) – silniki: 1.0 TSI do 2.0 TDI/GTI/GTD (2012–2021) Golf VIII / VIII Variant (CD1, CG5) – silniki: 1.0 TSI, 1.4 eHybrid, 1.5 TSI/eTSI, 2.0 GTI/GTD/TDI (od 2019) Dane produktu Seria: StreetObudowa: goldMax. nacisk na przednią oś: -1080 kgMax. nacisk na tylną oś: -1110 kgObniżenie przód: 35 - 70 mmObniżenie tył: 35 - 70 mmCamber / górne mocowanie przód: nieCamber / górne mocowanie tył: niePrzednia sprężyna główna: Twardość sprężyny (28 - 40 N/mm)Tylna sprężyna główna: Twardość sprężyny (80 N/mm)Tylna sprężyna helper: Twardość sprężyny (20 N/mm)Dodatkowe informacje: belka skrętnaCertyfikat TUV: tak Uwagi 3 - Przednia i tylna oś z regulacją wysokości (nagwintowane kolumny amortyzatorów przednich, na osi tylnej regulacja wysokości na sprężynach + amortyzatory). 21 - W przypadku seryjnego zawieszenia sportowego wartość obniżenia podawana w niniejszym katalogu zmniejsza się o wartość seryjnego obniżenia. 24 - Podczas montażu zawieszenia należy skontrolować odległość felgi/opony od kolumny amortyzatora. Minimalny dozwolony odstęp to 5mm (0,2 inch). W innym przypadku, zastosować certyfikowane dystanse. 35 - Regulacja na tylnej osi montowana u góry. 39 - Montaż jest także możliwy w przypadku pojazdów z elektroniczną regulacją siły tłumienia amortyzatorów. Układ elektroniczny musi zostać w tym wypadku dezaktywowany. 53 - Dedykowane wyłącznie do pojazdów z belką skrętną. 73 - Dla łatwiejszej regulacji wysokości na tylnej osi zalecamy demontaż regulacji, zmianę ustawienia talerzyka sprężyny oraz ponowny montaż regulacji na auto. MTSGWVW50 to zawieszenie gwintowane dla kierowców, którzy szukają kompromisu pomiędzy stylem, funkcjonalnością i osiągami. Sprawdzone rozwiązanie dla pojazdów z grupy VAG – gotowe na każdą drogę i każdy styl jazdy.
Sklep: sklep.oemtuning.pl
Cena: 2399.99 2284.99 PLN
Przejdź do sklepu