photo
Zawieszenie Gwintowane MTS Gold Seat Leon II 1P1 08/2005 - 2012
Producent: MTS-Technik
Zawieszenie Gwintowane MTS Street Seat Leon 1P 05/05 - 12/13 Street: Zawieszenie z serii Street to domyślna konfiguracja inżynierów MTS Technik, gwarantuje szeroki zakres obniżenia i balans pomiędzy komfortem a sztywnością.Zawieszenia gwintowane MTS Technik to idealny wybór dla kierowców ceniących sobie elastyczność oraz możliwość regulowania wysokości zawieszenia w zależności od preferencji czy warunków na drodze. Usztywnienie samochodu względem zawieszenia seryjnego powoduje, że staje się on lepszy w prowadzeniu, przewidywalny oraz bezpieczniejszy.Optymalne zestrojenie komponentów zawieszeń gwintowanych MTS Technik powoduje, że zdobywają one uznanie coraz większej liczby użytkowników. Obniżaj samochód na zlot, podwyższaj do codziennej jazdy.   Zawieszenie gwintowane składające się ze sprężyn wykonanych przez Eibacha, światowego lidera w branży sprężyn sportowych. Dane produktu: Marka: Seat Model: LEON (1P) Typ: 1P1 Silnik: 1.2 TSI / 1.4 16V / 1.4 TSI / 1.6 / 1.6 LPG / 1.6 TDI / 1.8 TSI / 1.9 TDI / 2.0 Cupra R / 2.0 FSI / 2.0 TDI / 2.0 TDI 16V / 2.0 TFSI Rocznik: 05/05 - 12/13 Seria: Street Obudowa: gold Max. nacisk na przednią oś: 1036 - 1170 kg Max. nacisk na tylną oś: -1150 kg Obniżenie przód: 30 - 50 mm Obniżenie tył: 35 - 60 mm Camber / górne mocowanie przód: nie Camber / górne mocowanie tył: nie Przednia sprężyna główna: Twardość sprężyny (34 - 40 - 70 N/mm) Tylna sprężyna główna: Twardość sprężyny (43,6 N/mm) Certyfikat TUV: tak Uwagi do zawieszenia MTS Street dedykowanego do samochodu Seat Skoda 3 - Przednia i tylna oś z regulacją wysokości (nagwintowane kolumny amortyzatorów przednich, na osi tylnej regulacja wysokości na sprężynach + amortyzatory). 21 - W przypadku seryjnego zawieszenia sportowego wartość obniżenia podawana w niniejszym katalogu zmniejsza się o wartość seryjnego obniżenia. 24 - Podczas montażu zawieszenia należy skontrolować odległość felgi/opony od kolumny amortyzatora. Minimalny dozwolony odstęp to 5mm (0,2 inch). W innym przypadku, zastosować certyfikowane dystanse. 25 - W przypadku niektórych modeli w celu uzyskania maksymalnego obniżenia na tylnej osi niezbędne będzie usunięcie tylnej regulacji. 35 - Regulacja na tylnej osi montowana u góry. 39 - Montaż jest także możliwy w przypadku pojazdów z elektroniczną regulacją siły tłumienia amortyzatorów. Układ elektroniczny musi zostać w tym wypadku dezaktywowany. 73 - Dla łatwiejszej regulacji wysokości na tylnej osi zalecamy demontaż regulacji, zmianę ustawienia talerzyka sprężyny oraz ponowny montaż regulacji na auto.
Sklep: sklep.oemtuning.pl
Cena: 2304.90 PLN
Przejdź do sklepu